FANDOM

Wiadomość automatyczna Zapytaj.onet.pl (wcześniej Wiadomość automatyczna Zapytaj.com.pl) - użytkownik/bot portalu Zapytaj.onet.pl, będący zarejestrowany z dniem powstania portalu (1 sierpnia 2006 roku).

Komentarze do profiluEdytuj

Do początku 2010 roku, istniała możliwość dodania komentarza do profilu Automatycznej wiadomości. Funkcja cieszyła się ogromną popularnością pośród użytkowników, którzy gorąco wylewali swoje żale dotyczące niesprawiedliwego usunięcia pytania. Dodawanie komentarzy zostało wyłączone przez administrację, jednakże jest to możliwe poprzez aplikację mobilną.

OpisEdytuj

Bezduszny, ambiwalentny, bezuczuciowy, oziębły i apatyczny bot, informujący użytkowników o fakcie usunięcia ich pytania przez moderację portalu. Ponadto informuje o ostrzeżeniach. Sama Wiadomość automatyczna określa siebie w następującym zdaniu;

Jako prawdziwy program komputerowy, nie mam uczuć, nie czytam komentarzy, nie odpisuję na Prywatne Wiadomości, nie dodaję do Sieci Przyjaciół, NIE USUWAM PYTAŃ!

CiekawostkiEdytuj

Posiada ID równe 1.

Jej/jego profil posiada 48 polubień na portalu Facebook.

Posiada status profila Moderatora pomimo tego, iż obecnie jest tylko botem (brak logowania się od 2009 roku).

Istnieją użytkownicy, chwalący się romansem z Wiadomością automatyczną. Bliższe szczegóły nie są znane.

Historyczność opisu i jego obecna niezgodnośćEdytuj

Opis nie został zaktualizowany od (prawdopodobnie) 2009 roku, co powoduje brak zgodności z niektórymi obecnymi powodami zgłoszeń/usunięcia pytania. Ponadto zawiera informację o przeglądarce Mozilla Firefox 3.0 (która została zastąpiona wersją 3.5 w połowie 2009 roku). Obecna wersja to Firefox 16.0.2.

Opinie użytkowników:Edytuj

Wiadomość automatyczna budzi wiele kontowersji; "Największy cham na Zapytaj: [[1]]"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki