FANDOM

C10H15N - Użytkownik znany głównie z popierania pedofilii, bycia pseudonekrofilem oraz niespotykanego wśród siedemnastolatków popędu do gore. Można go spotkać w kategorii Psychologia, Religie a czasem w Orientacjach Seksualnych. Jego hobby to zakłócanie spokoju nabijaniem się z niedoświadczonych dojrzewających nastolatków w podkategorii Orientacje Seksualne lub podobnie z kategorią Psychologia. Tam natomiast szydzi z tzw . "imołów", czyli nastolatków-emo wmawiających sobie depresję i zadawających pytania na temat sposobów na śmierć bądź jak zaprzestać nałogowym dzierganiu żyletką wzorków na ciele, jego rady są dość ostre.

Frnbfw.jpg

Alucard - obecny (24.08.2013) awatar C10H15N.

Życie prywatneEdytuj

O życiu prywatnym tej persony o negatywnych upodobaniach wiemy dość dużo. Jego imię to Kacper, pochodzi prawdopodobnie z rocznika '96 lub w okolicach. Jeśli masz zamiar go spotkać w realu to koniecznie musisz mieszkać poza Polską (informacja o kraju zamieszkania została celowo utajniona) ponieważ C10H15N właśnie tam prowadzi swoje beztroskie życie na odludziach miasta. Wiemy także że ma sporą ilość znajomych ponieważ wystąpił na filmie harlem shake z grupą liczącą około 30 lub więcej osób.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki