FANDOM

CDL - od maja 2009 moderator strony. Zaimponował wszystkim ilością punktów na początku swojej "kariery" na Zapytaj.

Potem było z górki. Wyróżniający się swoją skromnością zyskał wielu przyjaciół oraz fanów. Przez pół roku piastował pierwsze miejsce w TOP 100, po pół roku przerwy znów zajmował je przez niecały miesiąc. Teraz pilnuje porządku na portalu niszcząc wszelkie trollopodobne stwory.

Ce de el

Avatar CDL'a przedstawiający jego samego po godzinach

Twierdzi , że "Sprząta tylko stronę" .

On sam o sobieEdytuj

Złośliwy, arogancki, bezczelny, cyniczny, ironiczny, spostrzegawczy, zielony gremlin. W dzień wyglądam jeszcze jak człowiek ale wieczorami i w nocy ukrywam się pod maską Dartha Vadera wypożyczoną od niego tuż po jego śmierci w tragicznych okolicznościach. Mało kto wie, że jestem ściśle powiązany z KGB, FBI i Interpolem zarazem. To ja poleciłem Bondowi wstrząśniętą, nie mieszaną, to ja pierwszy zapytałem Bogusława "Co ty k***a wiesz o zabijaniu" oraz nauczyłem Chucka Norrisa kopać z półobrotu.

Zdaniem wielu najseksowniejszy Użytkownik na Zapytaju! < 333

TajemniceEdytuj

Twierdzi że nigdy nie kłamie. Mało osób o tym wie, lubi wyłudzać i kolekcjonować oraz oglądać godzinami zdjęcia użytkowniczek.

http://img717.imageshack.us/img717/1113/sexpws.png

Co gorsza, wyłudza również nagie zdjęcia:

http://img63.imageshack.us/img63/4865/screenep.png

ZwiązkiEdytuj

CDL znany jest ze swoich licznych związków z użytkownikami Zapytaj. Zazwyczaj to on - niewinnie - pragnie rozpocząć związek. Niestety wykorzystuje on tylko nieszczęśnika, po czym go/ją porzuca. CDL niechlubnie cieszy się też opinią poligamisty - zdradza na lewo i prawo.

Jednym z najsłynniejszych jego związków były te, z:

1. AnaStasią.

[*] 2. Dr. Housem - obecnie CDL ma o nim takie zdanie (tu cytat): "Doktor to drań, cham, męta, zboczeniec, fan gejowskich zabawek erotycznych i mój były"

3. Dobrym Duszkiem. (Kodeiną)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki