FANDOM

Stewart055

Ona i nauka historii.

Chemicalcore (właśc. Chemical Core, ur. 15 czerwca) - znana ze stron typu Poszkole (pod nickiem Ventura), Zapytaj (pod nickiem Insanity), oraz z JamLegend (pod nickiem Chemicalcore).

HistoriaEdytuj

Gdy miała 5-6 lat, nie miała stałego dostępu do komputera, ponieważ nie posiadała. Jej stary miał w pokoju, a dawał jej grać co najwyżej dwie-trzy godziny dziennie. Nie słuchała wtedy żadnej muzyki. Nie miała komórki, mp3, iPoda, PSP, PS3... cud, że przeżyła. Na Komunię dostała kompa.. nareszcie. No.. i się uzależniła, przez co siedzi w necie od tamtej pory całymi dniami. Gdy miała 10 lat, wreszcie odnalazła "swoją" muzykę. Lubiła hip-hop... obecnie uważa, że to tragedia. W wieku 13 lat nareszcie zaczęła przechodzić na prawdziwą muzykę, czyli rock i metal. Do teraz jej to zostało.

Lubi oglądać filmy, a szczególnie komedie. Nie widzi nic fajnego w horrorach, oprócz krwi na ekranie, a jej fascynacja filmem Zmierzch i Księżyc w nowiu trwała miesiąc. Nie lubi też dramatów, bo jak twierdzi, że pod koniec ryczy. Nie ma to jak motywacja.

Portale społecznościowe... Gdy miała 0-9 lat, to nawet nie wiedziała o ich istnieniu. O Poszkole dowiedziała się 2 lata temu, o Zapytaj rok temu, a o JamLegend - wczoraj.

Jam Legend, to właściwie gra, a nie portal. Upodobniona do Guitar Hero, które jest na PS3. Zbiera się tutaj level, grając piosenki.

EDIT: Strona z czasem będzie uzupełniana.

CiekawostkiEdytuj

- Rzadko myje zęby,

- Jej ulubione zespoły to: KoRn, Dope, The Offspring, Linkin Park itd.

- Pochodzi z Lublina.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki