FANDOM

Appetite for DestructionEdytuj

Appetite for Destruction (Dawniej CZK, Czarownica666 i 666, znana jako Czesiek) na zapytaj siedzi od 23/11/2008, nieoficjalnie wcześniej na innym koncie, do którego straciła hasło.

Historia Appetite Edytuj

Appetit for Destruction to tak naprawdę Natalia. Urodziła się 29 marca 1995 roku, w małym miasteczku na wschodzie Polski. Na początku nic nie wskazywało, że jest "inna". Lecz pewnego dnia coś przestawiło jej się w mózgu, legendarnym zdarzeniem jest przeczytanie książki J.K. Rowling. Zaczęła czytatać i rysować. Później poznała piekno filmu. Na koniec doszła muzyka. Początki były różne. Ostatecznie zakochała się w (ogólnie mówiąc) muzyce rockowej (co zawdzięcza tacie).
Bardzo szybko przeszła okres buntu, który objawiał się u niej hipokryzmem i "umrocznianiem" siebie i swego otoczenia. Interesuje się filozofią, psychologią i historią. Gra na gitarze elektrycznej (uczy sę). Jest raczej typem samotnika, jednak nie z wyboru, bo szczezre boi się samotności.
Wierzy w reinkarnację w Boga Dobrego, Złego i Karmę. Ma kilka dziwnych fobii, np. boi się otwartych drzwi, balonów i wyrwanych, długich włosów (tym bardziej gdy są mokre). Na zapytaj trafiła przypadkiem, pewnego razu gdy szukała czegoś, wujek Google pokazał jej tę stronę. Zarejestrowała się i jest tam, aż po dzień dzisiejszy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki