FANDOM

Czy jestem ładna (łac. an esse bella?) - Bardzo częste pytanie zadawane przez niedowartościowane nastolatki w celu wiadomym - dowartościowania się. Treść pytania zwykle jest identyczna i zawiera jeden lub kilka elementów [LINK]. Zdjęcia w takich pytaniach dzielą się na kilka kategorii:

  • Ślicznotka - bardzo rzadkie zjawisko. Dziewczyna jest dowartościowana, ale już się od tego uzależniła i zadaje to pytanie gdzie popadnie.
  • Nawet nawet - częste zjawisko zwykłej dziewczyny, która chce poznać opinię o swoim wyglądzie, jednak przypadkiem w pasku adresu wpisała "zapytaj.com.pl" zamiast "fotka.pl".
  • Pasztet - również częste zjawisko, gdy dziewczyna została zjechana na wszelkich możliwych fotkach czy innych nk i szuka pocieszenia wśród nastolatek na Zapytaj, które, a nuż napiszą jej "jesteś ładniejsza ode mnie".
  • Ekstremalny pasztet - (na samą myśl autorowi zrobiło się niedobrze)......

Wszystkie te osobniki są przykładami zjawiska internetowego zwanego camwhore.

Odpowiedzi Edytuj

Na powyższe pytanie padają zwykle odpowiedzi rodem z sond: TAK / NIE. Gracze pamiętający jeszcze czasy gier na kasetach pozostawiają tylko Y lub N. Niezwykle rzadko pod wpływem nieznanych nam mocy ktoś napisze coś więcej.

Obiektywność odpowiedzi Edytuj

Szczere, rzeczowe opinie na temat wyglądu najczęściej wiążą się z usunięciem odpowiedzi, bądź przyznaniem pięciu łapek w dół. W skrajnych przypadkach także dodanie do czarnej listy, liczne wyzwiska czy zgłoszenie do moderacji. Stąd odpowiedzi na tego typu pytania, są najczęściej przekłamane, bądź wymuszone (typu "nawet, ale widziałem/widziałam gorsze, nie martw się").

Szukanie odpowiedzi Edytuj

Pojawiają się portale oferujące odpowiedzi na to pytanie. Można w nich dodać swoje zdjęcie i czekać na ocenę innych. Wedle twórców rozwijającego się portalu www.czyjestemladna.pl niedługo pojawi się też możliwość porównywania swojego wyglądu z innymi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki