FANDOM

DevelinEdytuj

Założyła konto 14.10.2010, dokładna przyczyna nie była znana. Moderator sb od 05.09.12, Moderator Globalny od 13.12.12. Z dniem 8 kwietnia 2013, zakończyła swoją działalność na portalu. 14 kwietnia usunęła konto.

Jest na zabój zakochana w Martinie, kto by się nie oparł temu uroczemu Moderatorowi. Krąży nawet plota, że mają się ku sobie. Na SB najczęściej przebywa w godzinach nocnych, bądź późnym rankiem. Odpowiada na pytania, ale tylko te sensowne, oraz sama takie zadaje. Ma rzesze fanów, kto nie kocha Pauliny, niech gnije w piekle. Śledzi ją CBA, podobno ukradła różdżkę Harry'emu Potterowi, a potem nie chciała oddać, przez co on zamoczył spodnie.

Jej pokój w psychiatryku (czyt: ID): 681218

Zainteresowania i przymusyEdytuj

Develin uwielbia denerwować ludzi, oczywiście tylko tych którzy zaszli jej za skórę.Co sobote odwiedza psychiatryk i korzysta z rad najspokojniejszego moderatora; Astara, który zapobiega jej nieoczekiwanym napadom debilizmy, po których skacze, biega, kwiczy, a pod koniec całego przedstawienia płacze. Jej następne zainteresowanie to przebywanie na róznego typu czatach. Najczęściej odwiedza czat emberdo, z którą to robi pokazy Miss Model na kamerkach.

Develin sprowadza banany z Pakistanu oraz codziennie zajada tony pomarańczy!

+ Dev, I miss you.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki