FANDOM

Dzieci neo - mityczne stwory których rozwój emocjonalny i fizyczny zatrzymał się w wieku 10 lat, osobniki tego gatunku cechują się zabłąkanym wzrokiem, ostrymi kłami ( nieczęsto jeszcze mlecznymi ) oraz umową z neostradą. Naukowcy twierdzą, że gatunek ten jest jakoś spowinowacony z gatunkiem ludzkim homo sapiens jednak konkretne związki są cały czas poszukiwane.

UlubioneEdytuj

Ulubionymi zajęciami dzieci neo są:

  • pisanie pokemoniastym pismem
  • zatruwanie życia użytkowników sb na Zapytaj
  • entuzjastyczne wybuchy radości o których świadczy nadmierna ilość emotikon i często niezrozumiałych znaków
  • wysyłanie niezrozumiałych komunikatów tekstowych na sb i nachalne żądanie szybkiej na nie odpowiedzi
Lolc10a7mm8.gif

Dzieci neo podczas nieobecności moderatora

Miejsca występowaniaEdytuj

Dzieci neo są spotykane na wszelkich forach i serwisach internetowych. Ich obecność najbardziej widoczna jest na stronach typu naszaklasa, fotka.pl czy też niestety Zapytaj. Istniej również gatunek pedo-neo który bardzo lubi spędzać czas na portalach koedukacyjnych typu redtube czy gaytube. Pedo-neo wyróżniają się tym, że bardzo interesuje je każdy element fizyczności człowieka oraz zaczynają powoli domyślać się, że nie zostały przyniesione przez bociana.

Dzieci neo jako gatunek rozwijający sięEdytuj

Niestety dzieci neo są gatunkiem którego populacja stale się rozwija, tempo tego wzrostu jest badane przez amerykańskich naukowców na Uniwersytecie w Maczetsiutses. Już dziś wiadomo jednak, że jeśli nie dołożymy wszelkich starań by zatrzymać rozwój dzieci neo w roku 2010 mogą one stanowić 85,6 % użytkowników sieci.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki