FANDOM

E6a8d7aadc9114222528f76

Egzekutorz​ydziałają właściwie od średniowiecza jednak od tamtego czasu ich rola nieznacznie się zmieniła. Mieli swoje wzloty i upadki, raz nawet ich nie było, ale ostatecznie są. Próbowano ich skopiować jednak twory te okazały się na tyle żałosne, że nie przetrwały próby czasu. Zdarzało się niekiedy, że ich dobre imię było oczerniane przez osoby które zachowywały się niepoprawnie. Starania tych osób zawsze okazywały się nadaremne, ponieważ każdy z nas wie jaka jest prawda. Obecnie bycie Egzekutorem polega na przemierzaniu galaktyki wraz z grupą super wybranców i wybijaniu bezbronnych trolli chcących żyć w zgodzie i pokoju. Stanowią swojego rodzaju support dla tzw. Moderatorów dostarczając im świeże mięso za esktra darmową dopłatą.

Egzekutor - człowiek, który zawodowo zajmuje się głównie zgłaszaniem pytań oraz blokowaniem kont użytkowników. Skazuje na kary cierpienia, okaleczenia i urazy. Poza torturami, traktowanymi jako środek karny, zajmują się również wchodzeniem na profil trolla doprowadzając go tym samym do depresji, załamania lub nawet obu naraz. Zazwyczaj Egzekutor ma wywalone na błagania, przeprosiny czy w końcu wyzwiska potencjalnej ofiary pogłębiając tym samym jej uczucie beznadziejności i bezsilności. 

Szefy:Edytuj

Zedia - szycha. Poza pełnieniem funkcji Naczelnej(do niedawna) jest także Opiekunem Globalnym. Znana z ufności, która niekoniecznie popłaca. Odbudowała pozycję Stalkerów w serwisie, przy rekrutowaniu nowego mięsa jej zdanie jest raczej najważniejsze. Dzięki swojej przyjaznej osobowości i otwartej postawie zyskała wiele znaczących kontaktów i znajomości na Zapytaj, więc lepiej nie wchodzić jej w drogę szczególnie jeśli jesteś trollem( no chyba, że już się nacieszyłeś(aś) kontem i chcesz je stracić w efektowny sposób).

Sssss
Edytuj

015507f06b8721b041e87ba9821e684b,62,37

Przykładowy troll atakujący Zedię.

C7290c0d2f3fb3e325c5c1820c3d8b92,62,37

Lubi sobie czasem wypić z chopakami.

Maluv - Egzekutor "starej daty", a od niedawna także Naczelny tak proszę państwa Naczelny! Uparcie twierdzi iż jego obecne konto jest jedynym kontem jakie kiedykolwiek posiadał w serwisie(chociaż tak na prawdę nie jest). Nikt nie wie skąd właściwie się wziął, co go determinuje  oraz jakie ma cele. Póki co miażdży, spala i niszczy każdego użytkownika, który złamie regulamin w jakikolwiek sposób. Lubuje się w wymyślaniu dwuznacznych tekstów oraz ma skłonności do wpadania w furię. Postrach i nadzieja trolli. Ciągle pobija rekordy działalności. Wytropił i doprowadził do zablokowania największą ilość kont. Uwielbia królową nauk. Ma łaskotki na brzuchu. 

Ever -  Jest to... kobieta. Chyba jako jedyna spośród Egzekutorów nie jest żądna krwi trolli i nie składa z nich ofiar. Nie jest więc zbyt wydajna, lub jak kto woli efektowna jako Stalker,co skutecznie nadrabia pracowitością i pomysłowością. Jest "Edytorem" więc zapewne to ona musi sprzątać po swoich kolegach bałagan na głównym profilu grupy. Super-hiper-duper-super-dymo napisy pojawiające się tu i tam na powiązanych profilach też pewnie wyszły spod jej ręki. Oaza spokoju, stanowi ciekawe zestawienie z cholerykiem powyżej.

Attonn

Rodzaje Egzekutorów:Edytuj

  • Egzekutor niedzielny - często zostaje "sobą" dla zabawy, lub dla szpanu. Regulamin zna na wskroś, do koszenia trolli jest pierwszy, sam zaś niemal nietykalny. Po jakimś czasie zapewne sam rezygnuje lub zostaje wykopany i potępiony na wieki.
  • Egzekutor skrupulatny - użytkownik nieco bardziej zaangażowany, co jakiś czas kogoś zablokuje, jednak nie czuje potrzeby robienia ponad normę,
  • Egzekutor fanatyk -  najbardziej zaangażowani użytkownicy najczęściej szukający zemsty lub spełnienia w wyniszczaniu kont innych. Posiadają magiczną moc znajdowania użytkowników łamiącyh regulamin i mogą ich wytropić nawet kilkanaście dziennie. Nie zapominają, nie wybaczają, nie przujmują krytyki z zewnątrz i uznają regulamin za świętość. 

Obecnie Egzekutorami są: 

- Ever - jedyny powód dla którego gościu od kawy wciąż traci czas na te zabawy(patrz niżej). Znana także jako "Królowa Śniegu" cokolwiek to może oznaczać.

- Lynnie - ma od dawna wywalone.

- JAH MAY - jest trochę jak fatamorgana. Niby widziałeś, że kogoś wytropiła, ale później dociera do ciebie, że to przecież ona i na koniec jesteś przekonany, że jednak ci się wydawało.

- Improvizator - ujdzie, chociaż koncentruje się chyba jako jedyny tylko i wyłącznie na wulgaryzmach.

- Rodeway - brak informacji.

- Twoje sumienie - robi z zapytaj coś na kształt Photobloga czy innego FB. Regularnie zmienia awatar, a tak poza tym to nie ma się do czego przyczepić.

- siberek - ujdzie, chyba jedyny człowiek, który zasłużył na awans do moda, a nie zdobył go po znajomości.

- Zedia- słodka, ale naiwna.

- Maluv - robi zabójczą kawę.

- dans la main - niewyczerpane źródło pomysłów na coraz to wymyślniejsze nicki.

- kuna2009 - powiedzmy że idzie się z nim dogadać, chociaż jako Egzekutor mógłby być aktywniejszy.

- Orchidee- inteligentna jak na Egzekutora przystało chociaż jej zapał gdzieś uleciał. Poza tym ma fajnego bloga.

- Everything - jedyny Egzekutor, który nie ma konta głównego w SP. Za to ma Maluv'a Bóg wie po co.

- Giovαnnα - Inteligentna osoba, która zawsze służy pomocą, do której można zgłosić się z każdym problemem/dylematem. Działa regulaminowo na portalu Zapytaj.onet.pl i z chęcią poucza osoby, które go łamią (poucza w pozytywny sposób). Stara się dawać swój wkład dla portalu, po przez zwalczanie trollingu. Przykładny Egzekutor i użytkownik portalu.

-  OrchidéeOrchidée

Więcej z Fandomu

Losowa wiki