FANDOM

Lista dziesięciu użytkowników, którzy otrzymali w danej kategorii, bądź podkategorii największą ilość najlepszych odpowiedzi .

Sposób wyświetlaniaEdytuj

Pierwszy użytkownik na liście, jest wyróżniony poprzez pogrubiony i powiększony względem innych użytkowników na liście nick, ponadto widoczny jest jego awatar . Następnie wyświetlani są trzej pozostali, w kolejności ilości najlepszych odpowiedzi eksperci. Aby zobaczyć pozostałych sześciu, należy kliknąć przycisk "pokaż więcej".

Użytkownicy posiadający mniejsze ID (starsza data rejestracji), są lokowani wyżej w przypadku tej samej ilości najlepszych odpowiedzi. Przykładem;

Użytkownik (A) posiada 66 odpowiedzi, zarejestrowany 2 lutego 2009.

Użytkownik (B) posiada 66 odpowiedzi, zarejestrowany 10 lipca 2011.

Użytkownik (A), pomimo posiadania tej samej ilości najlepszych odpowiedzi, zostanie ulokowany o pozycję wyżej.

Zmiana sposobu wyświetlaniaEdytuj

W 2011 roku zmieniono sposób wyświetlania ekspertów. Z listy usunięto ilość wszystkich odpowiedzi udzielonych w kategorii. Poprawiło to czytelność listy, ale zmniejszyło szansę znalezienia użytkownika, który przyznawał sobie najlepsze odpowiedzi z tzw. "lewego konta" - łatwo było to zauważyć, poprzez zupełnie nieproporcjonalną ilość najlepszych odpowiedzi (np. 150 wszystkich, 135 najlepszych).

Oznaczenia na profilachEdytuj

Charakterystyczne "pucharki" na profilach pojawiły się z początkiem 2010 roku.

Ranking miesięcznyEdytuj

Zawiera dziesięciu użytkowników, którzy w ciągu ubiegłego miesiąca otrzymali największą ilość najlepszych odpowiedzi. Aktualizowany z początkiem każdego miesiąca. Opiera się na wcześniejszych danych (np. wyświetla informację, jeśli użytkownik spadł z miejsca 5 na 6, bądź jego pozycja wzrosła z 2 na 1). Został wprowadzony 24 stycznia 2012 roku o godzinie 16:00.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki