FANDOM

Użytkowniczka www,zapytaj od pewnego pięknego dnia tj. 20.02.2008, kiedy błądząc po zakamarkach internetu w poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie o zmianę wyznania trafiła na ten o to cudowny serwis. Po bliższym przyjrzeniu mu się, postanowiła, że zostanie i w ten sposób odwdzięczy się za udzieloną jej pomoc co robi po dziś dzień.

Odpowiada na wszelkie możliwe pytania, zarówno te z kategorii mądre i przemyślane, jak i powtarzające się po setki razy pytania o okres, pierwszy pocałunek oraz o wygląd danej osoby (tj. słynne ,,Czy jestem ładna?"). Często też odrabia prace domowe najczęściej z angielskiego lub matmy, ale równie często męczy użytkownika d4v by jej tę nieszczęsną matematykę wytłumaczył. Na SB udziela się raz na ruski rok, a mimo wszystko nawiązała na zapytaj kilka znajomości, podchodzące pod znajomości bliższe.

Na ogół spokojny użytkownik, trzyma się trochę z boku, nie spamuje, nie flooduje nie używa wulgaryzmów, zdarza jej się jednak nadużywać kolokwializmów, by ,,ubarwić wypowiedź w celu ułatwienia odbioru pytającemu".

Kurcik2.jpg

Aktualny avatar w powiększeniu

Życie prywatne Edytuj

Prawdziwe imię Eleny brzmi Karolina. Mieszka w południowo-wschodniej Polsce, liczy sobie 16 lat. Uczęszcza do LO do klasy matematyczno-informatycznej. Słucha głównie genialnych podgatunków metalu i rocka, ubiera się na czarno, gra na gitarze elektrycznej oraz klasycznej. Czasem lubi porysować.

Co ciekawe, pomimo iz twierdzi ze jest nimfomanka, zaufane zrodla przekazaly informacje, ze Elena nie lubi w kakao.

Geneza nicku Edytuj

Elena to imię oznaczające kobietę silną i zdecydowaną, prawdziwą stabilną podporę. Nazwisko Ferrer pochodzi od nazwy pierwiastka Ferrum, jak wiadomo bardzo trwałego metalu. Całość miała za zadanie uczynić nieco bardziej poważniejszą roztrzepaną właścicielkę nicku i... zdała egzamin.Kocha mame.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki