FANDOM

Użytkowniczka www,zapytaj od pewnego pięknego dnia tj. 20.02.2008, kiedy błądząc po zakamarkach internetu w poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie o zmianę wyznania trafiła na ten o to cudowny serwis. Po bliższym przyjrzeniu mu się, postanowiła, że zostanie i w ten sposób odwdzięczy się za udzieloną jej pomoc co robi po dziś dzień.

Odpowiada na wszelkie możliwe pytania, zarówno te z kategorii mądre i przemyślane, jak i powtarzające się po setki razy pytania o okres, pierwszy pocałunek oraz o wygląd danej osoby (tj. słynne ,,Czy jestem ładna?"). Często też odrabia prace domowe najczęściej z angielskiego lub matmy, ale równie często męczy użytkownika d4v by jej tę nieszczęsną matematykę wytłumaczył. Na SB udziela się raz na ruski rok, a mimo wszystko nawiązała na zapytaj kilka znajomości, podchodzące pod znajomości bliższe.

Na ogół spokojny użytkownik, trzyma się trochę z boku, nie spamuje, nie flooduje nie używa wulgaryzmów, zdarza jej się jednak nadużywać kolokwializmów, by ,,ubarwić wypowiedź w celu ułatwienia odbioru pytającemu".

Kurcik2

Aktualny avatar w powiększeniu

Życie prywatne Edytuj

Prawdziwe imię Eleny brzmi Karolina. Mieszka w południowo-wschodniej Polsce, liczy sobie 16 lat. Uczęszcza do LO do klasy matematyczno-informatycznej. Słucha głównie genialnych podgatunków metalu i rocka, ubiera się na czarno, gra na gitarze elektrycznej oraz klasycznej. Czasem lubi porysować.

Co ciekawe, pomimo iz twierdzi ze jest nimfomanka, zaufane zrodla przekazaly informacje, ze Elena nie lubi w kakao.

Geneza nicku Edytuj

Elena to imię oznaczające kobietę silną i zdecydowaną, prawdziwą stabilną podporę. Nazwisko Ferrer pochodzi od nazwy pierwiastka Ferrum, jak wiadomo bardzo trwałego metalu. Całość miała za zadanie uczynić nieco bardziej poważniejszą roztrzepaną właścicielkę nicku i... zdała egzamin.Kocha mame.