FANDOM

"Hot" (z ang. "gorący" - odnosi się do gorących, czyli najpopularniejszych pytań) - zakładka, zawierająca najpopularniejsze pytania na Zapytaj z ostatnich dwóch dni. Z biegiem czasu, znacząco zmieniała się jej funkcjonalność, przez pewien czas "Hot" w ogóle nie istniało (pojawiała się jedynie informacja, że Hot zostało zamknięte z powodu narastającej ilości nieregulaminowanych pytań, zadawanych wyłącznie z myślą o dostaniu się do Hot).

Usunięcie zakładki "Hot"Edytuj

Funkcjonalność zakładki została usunięta z dniem 1 marca 2010 roku. Przejście na zakładkę funkcjonowało wyświetleniem poniższego komunikatu:

"Dlaczego nie ma tu listy HOT Pytań?

Niestety nie wszyscy zrozumieli ideę funkcjonowania zakłatki "Hot". Wiele osób przyjęło za swój głowny cel "dostanie się do Hot". Sposoby osiągnięcia tego celu były najróżniejsze, niestety w większości wypadków oznaczały spamowanie linkiem do pytania gdzie się tylko da. Moderatorzy robili co mogli, żeby ukrócić ten proceder, jednak była to walka z wiatrakami. Spamu było coraz więcej. "

Przywrócenie zakładki "Hot"Edytuj

Hot zostało przywrócone w 2011 roku na nieco zmienionych zasadach. Bardziej restrykcyjnie podchodzi się do pytań o wyraźnej chęci dostania się do Hot. Istnieje opcja zgłaszania pytań, dotycząca sugestii dostania się do Hot.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki