FANDOM

Interfejs Zapytaj - oznacza wszystko, co składa się na wygląd portalu Zapytaj.onet.pl. Głównie odnosi się do górnej belki, na której obecne jest logo witryny (nazywana także "menu"). Interfejs był wielokrotnie modyfikowany wraz z rozwojem strony. Najbardziej znana, oraz jedna z większych zmian miała miejsce 19 kwietnia 2012 roku.

Interfejs Zapytaj! Beta (2006 - 2008)Edytuj

Zapytaj2

Opracowano spójny interfejs w barwach pomarańczowo-niebieskich, który stanowi podstawę tego, co jest obecne do dziś. Co warte dodania; przy logu, obecny był niewielki napis "Beta", stąd pochodzenie nazwy. Napis "Beta" zniknął w okolicy końca 2008 roku.

Interfejs Zapytaj! (2008 - 2012)Edytuj

Zapytaj1

Modyfikowany głównie w 2009 roku (dodano m.in. zakładki). Zmianiom ponadto podlegały m.in. wygląd łapek, sond, ankiet. W swojej ogólnej formie, obecny aż do kwietnia 2012 roku.

Interfejs Zapytaj! (2012)Edytuj

Zapytaj3

19 kwietnia 2012 roku, miała miejsce znaczna zmiana wyglądu interfejsu portalu. Znacząco zwiększono rozmiary górnej belki, zwiększono rozmiary głównego loga witryny, przeprojektowano wygląd odnośników do zakładek, panel użytkownika został przeniesiony oraz domyślnie jest "schowany". Przeprojektowaniu uległo wiele elementów na stronie głównej portalu. Strona została wyśrodkowana (niedotyczy klubów, które wciąż są wyrównywane do lewej), co skutkuje lepszym wykorzystaniem przestrzeni na monitorach o rozdzielczościach rzędu 1920x1080 pikseli i powyżej. Zmiana spotkała się z mieszanym przyjęciem użytkowników, którzy zarzucali jej przede wszystkim za duże rozmiary górnej belki oraz utrudniony dostęp do "schowanego" panelu użytkownika.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki