FANDOM

Użytkowniczka portalu zapytaj.com.pl od 12.05.2009. Jest jedną z nielicznych osób, która przyznaje się do tego, ze była kiedyś Trollem. Na dzień dzisiejszy dzieci neo to osoby, które najbardziej tępi. Jest mało znana, ponieważ, zamiast przesiadywać na SB woli nałogowo zgłaszać niepoprawne pytania do usunięcia, za co inni odwdzięczają jej się miłymi komentarzami zawierającymi niezliczoną ilość wulgaryzmów. Niektórzy mówią, że jest oschła, oziębła i nie posiada ludzkich odruchów i uczuć lub, że "już wolą gadać z automatyczną wiadomością od zapytaj.com.pl". Na SB skrzętnie omijana, raz od święta, gdy ktoś raczy zauważyć jej obecność, skrobnie zdawkowe "cześć" i na tym rozmowa się kończy, chyba że sama dalej ją pociągnie. W zamierzchłych czasach była namiętnie mylona z osobnikiem płci męskiej, co zmusiło ją do edycji swojego profilu i dodania jednego zdania o sobie. Posiada jednego sobowtóra, sama nie wie dlaczego, przez którego musiała przecierpieć kilka dni banu. Stronę Zapytaj.com.pl odwiedza codziennie, przez co twierdzi, że marnuje czas, zamiast się pouczyć. Przesadnie dba o ortografię i styl wypowiedzi. Wiele osób obraziło się na nią za odruchowe upomnienie błędu ortograficznego, co ją bardzo razi, ponieważ poprawne pisanie jest na porządku dziennym. Dlatego też wkurza się niemiłosiernie i omija szerokim łukiem pytania z widniejącym słowem w nagłówku "Pomurzcie!". Nie widzi sensu w wypełnianiu pustego pola w zgłaszaniu pytań do usunięcia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki