FANDOM

kasiiu - użytkowniczka zapytaj.com.pl od grudnia 2008 roku. (dokładnie 06.12.2008r. godz. 20:48:43). Urodzona 27 stycznia. Mieszka w woj. warmińsko-mazurskim.

Płeć: kobieta.

Aktualnie zajmuje 6. miejsce w rankingu TOP100.

Wbrew powszechnemu przekonaniu, uzytkownik kasiiu NIE jest starym oblesym wlochatym pedofilem.

O sobie. Edytuj

Nie lubi pisać o sobie, nie lubi rozmawiać o sobie. Skryta, tajemnicza, otwiera się przed tymi, którym ufa. Optymistka otoczona aurą pesymizmu. Wbrew powszechnym opiniom wrażliwa i uczuciowa. Niepoprawna fanka muzyki. Potrafi godzinami mówić na jej temat, grać na instrumentach czy śpiewać. Szczera do bólu, szczególnie w momentach furii. Pasjonuje się fotografią przyrodniczą z naciskiem na świat owadów oraz florę, niemniej próbuje swoich sił także w jej innych dziedzinach. Oblubienica wszystkiego co piękne, delikatne, niepowtarzalne. Marzycielka, mul książkowy, indywidualistka. Myśli, że mogłaby mieć 5 żyć. Mieszkałaby w 5 różnych miejscach, chodziłaby do 5 różnych szkół i 5 razy zakochałaby się w tej samej osobie. Lubi czytać książki, pod warunkiem, że są ciekawe. Ma 32 GB odtwarzacz mp4 i uważa, że to mało. Nie lubi zmieniania zdania, niestabilności emocjonalnej i błędów ortograficznych. Ma nienasycalny głód czekoladowy. Ma własny zestaw zasad życiowych. I naprawdę męczy ją pisanie o sobie, dlatego kończy w tym miejscu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki