FANDOM

Klub Ewangelizatorów Zapytaj - klub zrzeszający wszystkich "normalnych" użytkowników chcących poprzez uczynne działania wypędzić ze strony pokemony, trolle i innych szkodników. Klub stanowi jeden z Przydatnych linków pod panelem użytkownika.

CzłonkowieEdytuj

ProgramEdytuj

Witaj, potencjalna ewangelizatorko, potencjalny ewangelizatorze

Chcę Ci przekazać, czym było Zapytaj na samym początku swojego istnienia, a także czym jest teraz. I jaka może być Twoja rola w przywróceniu dawnej świetności temu portalowi. Oto, co powinieneś wiedzieć:

1. Stare, dobre Zapytaj.
Wiecie, do czego służyło Zapytaj na samym początku? Do pogłębiania wiedzy i zaspokajania własnej ciekawości. Masa ludzi pomagała sobie wzajemnie swoją wiedzą i doświadczeniem życiowym. Możecie sami sprawdzić, jak różnia się pytania zadawane dawniej na Zapytaj od tych zadawanych teraz. Wystarczy dostać się na jedną z ostatnich stron pytań.

Dawne pytania: Ciekawe, intrygujące, mające na celu pogłębienie własnej wiedzy.Aktualne pytania: Nieciekawe, powtarzające się, mające na celu wyręczenie nas w poszukiwaniu różnych rzeczy czy odrobieniu pracy domowej

Jak widać Zapytaj zmieniło się diametralnie.

2. Co ja mogę zrobić, aby zmienić wizerunek Zapytaj?
- Przede wszystkim zapoznaj się z regulaminem. Nikt nie wymaga od Ciebie czytania całego regulaminu. Wystarczy, że zapoznasz się z paragrafem czwartym. TO wystarczy. Zapoznaj się również z internetową netykietą. Ta wiedza przyda Ci się w argumentowaniu pewnych rzeczy.
- Nawracaj innych. Pomagaj im, wskazuj lepsze rozwiązania w zadawaniu pytań. Ucz dobrych nawyków.

3. Jak mogę należeć do klubu?
Zaproszenie możesz nam wysłać nawet dziś. Ale pamiętaj! Nie przyjmiemy Cię od zaraz. Musimy mieć pewność, że się nadajesz. Patrz punkt 2. Gdy dostrzegę Twoją pozytywną aktywność na Zapytaj, przyjmę Cię do klubu :) Ale pamiętaj! Przyjęcie do klubu nie zwalnia Cię z konieczności wypełniania obowiązku.

Może wydawać się to ciężkim zadaniem, ale przy dobrych chęciach może uda nam się przywrócić choć trochę z dawnego Zapytaj :)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki