FANDOM

Misja zapytaj (pisane także Misja Zapytaj) - konkurs zorganizowany przez portal Zapytaj.onet.pl. Trwa od 1 czerwca do 1 lipca 2012 roku. Jego początek miał miejsce 31 maja 2012 roku.

UWAGA: nazwa odnosi się również do konkursu, organizowanego przez portal Zapytaj.onet.pl w lutym/marcu 2013 roku, dotyczący wygrania (podwójnego) biletu na koncert Justina Bieber'a i możliwości spotkania się z nim.

I etap konkursuEdytuj

W 1 etapie, użytkownik musi zaprosić do udziału w „Misji Zapytaj” 5 osób (mogą to być osoby, które już posiadają konta w Zapytaj lub inni znajomi). W tym celu należy przekazać zaproszonym osobom swój unikalny link do konkursu. Otrzyma się taki link po kliknięciu w guzik „Dołącz do konkursu” na stronie startowej Misji Zapytaj. Link można przekazywać znajomym w dowolny sposób np. mailem, wklejać go na blogach, gg, skype, facebooku i innych profilach społecznościowych.

Uzyska się dostęp do drugiego etapu jeśli co najmniej pięć osób przystąpi do konkursu, używając własnego linka. Przez przystąpienie do konkursu rozumiane jest założenie konta w Zapytaj.onet.pl i kliknięcie w guzik „Dołącz do konkursu”.

II etap konkursuEdytuj

W drugim etapie, użytkownik będzie mieć do wyboru 7 misji. Za ukończenie każdej z nich otrzyma określoną liczbę punktów konkursowych: 20, 30 lub 50. Działając samodzielnie może zdobyć maksymalnie 260 punktów. Uwaga! Może zdobyć więcej punktów dzięki zaproszonym znajomym. Każdy aktywnie biorący udział w konkursie znajomy, zdobywając punkty za skończoną misję, zdobywa połowę tej ilości punktów dla użytkownika. Przykładowo, jeśli znajomy zaproszony przez użytkownika skończy misję za 30 punktów, na jego konto wpłynie 30 punktów, a na własne konto dodatkowo 15!

Zaproszeni znajomi również mogą walczyć o smartfona – jeśli zaproszą swoich przyjaciół i zmotywują ich do wypełniania misji .

Wykonanie Misji: Można wykonywać kilka misji jednocześnie. Przy każdej z nich użytkownik będzie widział swoje postępy. Po każdej skończonej misji, w odpowiadającym jej pasku, podświetli się ilość zdobytych punktów.

Rodzaje misjiEdytuj

1. Zadawanie pytań: Aby ukończyć tę misję użytkownik musi zadać 3 pytania w jednej z konkursowych kategorii: wiedza, zainteresowania i zadania domowe.

a. Wiedza Pytania z kategorii wiedza powinny dotyczyć tego, co ciekawi danego użytkownika w otaczającym świecie. Pytania mogą dotyczyć zarówno zagadnień technologicznych, przyrodniczych, jak i społecznościowych czy filozoficznych.

b. Zainteresowania W kategorii zainteresowania mogą znaleźć się pytania związane z muzyką, grami, sportem, modą, urodą czy hobby – czyli wszystkim tym, co zajmuje użytkownika na co dzień.

c. Zadania domowe W kategorii zadania domowe – użytkownik może się w rolę nauczyciela i zadać zadnie (lepiej pytanie niż zadanie) dotyczące jednego z przedmiotów szkolnych.

2. Ankiety W tym zadaniu można zadać dowolne pytanie, wybierając opcję ankiety.

3. Odpowiadanie na pytania. Tę misję wypełnia się poprzez merytoryczne i poprawne odpowiadanie na pytania innych konkursowiczów. Odpowiedzi niedotyczące pytania na które udziela się odpowiedzi lub łamiące regulamin nie będą zaliczane do punktacji w konkursie.

Nagroda głównaEdytuj

Nagrodą w konkursie jest telefon Sony Ericsson Live with Walkman.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki