FANDOM

Lee - użytkownik zapytaj.onet.pl, działający od 2010 roku pod różnymi nickami.
Avatar.jpg

Avatar Lee

Znany głównie z zabawnych odpowiedzi, czasami nazywany Ikoną Zapytaja, 16 latek. Lee jest postacią tajemniczą, nie wiemy o nim zbyt dużo. Jego odpowiedzi często stawały się wręcz kultowymi, kilkukrotnie gościły na głównej stronie mistrzowie.org. Na początku nie miał zbyt dużego poparcia, miał praktycznie samych antyfanów, ale z czasem liczby zaczęły się wyrównywać, a nawet liczba osób zafascynowanych jego odpowiedziami przewyższyła liczbę hejterów. W okresach przerw w odpowiadaniu, pojawiło się nawet kilku userów próbujących przejąć pałeczkę po Lee, najbardziej znanym był Pomocny Człowiek.

Odpowiedzi Lee rzadko się powtarzają, zazwyczaj są oryginalne, pytany wielokrotnie skąd bierze pomysły, odpowiadał, że wystarczy że wybierze pytanie, a odpowiedź ma już ułożoną w głowie. Powstał jego fanklub o nazwie Fani Lee', na chwilę obecną członków klubu jest ponad 60. Autorzy pytań często kasowali odpowiedzi Lee, oraz go zgłaszali. Potem dostawał ostrzeżenia, ale nigdy nie opuścił zapytaj wcześniej, niż przed blokadą konta bądź blokadą odpowiedzi.

Lee tworzył tzw. Czarną Listę Lee. Gdy ktoś dodawał go do czarnej listy, ten pisał jego nick na profilu wraz z krótkim, często żartobliwym komentarzem. W szczytowej formie lista miała #54 pozycje, i była jednym z głównych powodów blokowania jego konta. Z czasem i ona stała się sławna, powstał nawet plebiscyt autorstwa Lee, w którym jego fani wybierali najzabawniejsze uzasadnienie blokady z listy.

Nie można również zapomnieć o charakterystycznym i niepowtarzalnym avatarze Lee. Był to przerobiony podstawowy avatar zapytaj.onet.pl, z wstawionym memem Awesome Face zamiast twarzy. Avatar stał się jedną z trzech rozpoznawalnych rzeczy Lee, wraz z Czarną Listą Lee i sernikiem.

Aktualnie Lee nie posiada konta na zapytaj.onet.pl - jego nowe konto zostało zablokowane w ciągu tygodnia od założenia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki