FANDOM

Madeline - pierwsza i ostatnia na stronie zapytaj.com.pl. Zaczęła swoją działalność 15 kwietnia 2007 roku. Godzina wejścia na stronę w tymże dniu nie jest znana ponieważ administratorzy zapytaj łaskawie usunęli z profilu godzinę pierwszego zalogowania. Madeline działa na zapytaj aż do dzisiaj, ale z braku wolnego czasu (szkoła, cień matury i presja przed wyborem dobrej drogi życiowej i kierunku studiów, który prawdopodobnie będzie jej towarzyszył 5 lat, albo więcej jak tejże nienormalnej Madeline się zamarzy doktorat...) bywa na zapytaj sporadycznie, ale nie zapomina o pokazywaniu swojej osoby na sb czy w odpowiedziach na ambitne albo wartościowe pytania (których niestety jest za mało) na zapytaj. Dlatego też Madeline pomimo tego, że jest na zapytaj tak długi czas nie ma gwiazdek sześciu, tylko skromne 4. Jest z tego w pełni zadowolona i usatysfakcjonowana, ponieważ te 4 gwiazdki świadczą o tym na ile wartościowych pytań odpowiedziała Mad. Widocznie było ich tak mało, że na razie starczyło tylko na cztery gwiazdki. Jej przygoda z zapytaj zaczęła się od tego, że była chora i leżała w łóżku. Miała do dyspozycji antybiotyki, laptop i chusteczki. Madeline wzięła laptopa i postanowiła pobuszować po internecie. Pech chciał, że trafiła na wprost "dziewiczą" stronę zapytaj.com.pl. Była tam grupa ludzi, którzy już się ze sobą poznali i gadali między sobą tak, że Mad czasem nie rozumiała o czym gadali. Było to dla niej zupełnie nowe doświadczenie. Lecz Madeline szybko została przyjęta z pełną sympatią do tej grupy osób. Zapytaj było wtedy spokojne, panowała na nim pełna sielanka. Było mnóstwo inteligentnych, elokwentnych, dowcipnych i błyskotliwych pytań. Nie było troli ani dzieci neo. Wszystko było w najlepszym porządku. Kariera szkolna spowodowała jednak, że Madeline po dłuższym czasie użytkowania i rzekomego uzależnienia od strony zapytaj.com.pl ograniczyła użytkowanie i z czasem w ogóle zaprzestała odwiedzanie tej strony. Lecz los sprawił, że po pół roku Madeline znów zachorowała i znów leżała zmożona chorobą w łóżku. Z ciekawości postanowiła znowu odwiedzić kiedyś tak bardzo lubianą stronę. Przeżyła szok długotrwały. Osoby, które kiedyś znała jako normalnych użytkowników stały się vipami, modami lub administratorami, pojawiło się mnóstwo nowych użytkowników, którzy albo traktowali ją jak nowego trola, albo czasami akceptowali, pojawiło się pokolenie troli i dzieci neo. Mad stała się nikim. Pamiętało ją tylko wąskie grono użytkowników "starego pokolenia". Dzięki swojej osobowości Madeline jednak zyskała sympatię i akceptację. I od tej pory nie opuszcza na zawsze zapytaj oraz stała się obrończynią i orędowniczką osób wartościowych na tejże stronie. Na zapytaj.com.pl Madeline możesz spotkać w godzinach późno popołudniowych i wieczornych jak trole już idą spać.

Madeline chętnie odpowie na każde elokwentne pytanie o ile będzie potrafiła

Madeline ostatnio widziano w towarzystwie niejakiej Narvanej. Obie spółkują w niejakim "klubie fanów Heleny B.C". Są dobrymi znajomymi i obie jadą na tym samym wózku (czyt. obie zmagają się w klasie językowej z językiem szwabskim). Ich charakterystyczne i nie do podrobienia powitanie to "Bu$$ NaRvU$$/MaDu$$ CiPu$$".

Madeline znana jest z dobroci serca. Mimo wszystko współczuje trolom i dzieciom neo, jednak jak każdy normalny człowiek czasem wybucha i rzuca wszystkim co jej wpadnie w rękę.

Madeline jest pierwsza, jedyna i ostatnia na zapytaj.com.pl. Nie do podrobienia. Pamiętaj o tym użytkowniku, który chcesz zrobić klona. Zanotowano, że wiele klonów i podobizn Madeline zniknęło w niewytłumaczalnych i niezwykłych okolicznościach. Prawdopodobne jest zadziałanie mafii, która spiskuje z Mad kiedy ona tego potrzebuje.

FunkcjeEdytuj

Madeline jest ewangelizatorką zapytaj. Wiąże się to z uświadamianiem użytkownikom jakie kiedyś było zapytaj i dążenie do tego żeby kiedyś było podobnie.

Madeline jest Ministrem Spraw Zagranicznych w rządzie zapytaj.com.pl Jako Pani Minister znana jest z licznych afer, najczęściej seks-afer. Robi jednak dużo dobrego jako działaczka polityczna.

Madeline jest kochanką księdza proboszcza z parafii zapytaj. Zobaczyć ja możecie na każdej mszy świętej w niedzielę w pierwszej ławce.

Madeline jest posiadaczką klubów: "Klub kobietek w sukienkach" o "wolność dla biustów latem".

Sieć PrzyjaciółEdytuj

Madeline ma jak na tą chwilę 37 znajomych i jak narazie nie planuje powiększania tego grona. Przyjmuje znajomych po dłuższej rozmowie, która składa się z konkretnego tematu i ciągu. Madeline musi widzieć, że osoba z którą rozmawia szczerze kontynuuje temat i rozmowę, oraz że takowa osoba ma mózg i potrafi z niego korzystać. Musi się też wykazać sympatią i akceptacją Madeline.

PrywatnieEdytuj

Na co dzień Madeline jest normalną dziewczyną. Jest posiadaczką długich, falowanych, brązowych włosów, ciemnych oczu i ciemnego charakteru. Jest bardzo wysoka. Liczby nie muszą tu być podawane. Aktywnie uprawia sporty, szczególnie pływanie, które sobie bardzo upodobała. Jest artystką i romantyczką. Jej pierwszą, główną, podstawową pasją, miłością i kochanką jest muzyka. Na zapytaj znana jest z ogólnego obeznania muzycznego. Kiedy usłyszy "swoją" piosenkę egzaltuje się, zachwyca, dostaje spazmów i orgazmów, wyje ze szczęścia, śpiewa, tańczy, podskakuje, kiwa nogą, recytuje.

Złota zasadaEdytuj

Pamiętaj: Madeline stara się kochać wszystkich, jeszcze bardziej tych, co kocha jeszcze za mało.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki