FANDOM

11-letnia użytkowniczka zapytaj o wyjątkowej wrażliwości i ogromnym poziomie inteligencji. Jest szanowana przez większość użytkowników, jednak ma na swoim koncie pewne plamy; część z jej pytańzostało usuniętych, gdyż ta nie używa wyszukiwarki, bo - jak mówi - pytanie będzie to samo, jednak jaka będzie możliwość, iż ktoś ułoży je tak dobrze? ', przez głupotę niektórych użytkowników zaczęła używać na nich brzydkich słów, choć nie wulgarnych. Marzy, by dostać się na studia o kierunku filozofii. Nie jest typową ateistką, która zadaje psychologiczne pytania, a trzyma się demagogii, tylko nad cytatami rozmyśla - wcale nie - sama jest ich autorką. Przykładem tego jest - "Na początku było dobro. (...) Doskonałe anioły opuściły Boga, gdyż wiedziały, iż "kochać mniej od ludzi" znaczy "nie kochać, tylko być ich służącymi". Głupiutkie i nierozumne - na szczęście -zostały, choć one są nieprzekonywujące, ale za to miłościwe i bardzo kochające ludzi. Człowiek znudził się tym dobrem i zaczął czynić zło, bo jest fantastyczne, wciągające. - Te myśli są dość spójne i logiczne, jednak musimy pogodzić się z tym, że na każde zło jest jakiś powód, dobro polega na tym, by go obalić."

Więcej z Fandomu

Losowa wiki