FANDOM

Max Henius - nazywany też Maxem Zje*usem, jest użytkownikiem Zapytaj.com od września 2012. Przybył na ten portal z powodu dużego siedliszcza Metalowców i innych stworków, które jego zdaniem zagrażają kulturze Hip-Hop i fikcyjnej krainie zwanej Ruuxią. Wchodził w konszachty z Nocną Strażą. Stoczył wiele bitew z Metalami, z niektórymi się sprzymierzał aby szerzyć zamęt w kategorii Muzyka i Film. Pewnego wieczoru podczas "bitwy" został strącony w czeluście zła i zapomnienia jakimi było usunięcie konta, jednakże Max Henius szybko powrócił do żywych i oprócz Metalowców hejtował także RastaKidów.

Obecnie prowadzi misję edukacyjną, która ukazuje ludziom dobrą muzykę, działa na zapytaj i na asku, hejtując edukując GimboRastów.
Buju-Banton-Innocent

Awatar Maxa Heniusa czyli Buju Banton, prawdopodobnie jego ulubiony muzyk.

O MaksieEdytuj

,, Jestem Dziadem, przeliteruj to sobie!" ~ Max Henius o sobie

Zakłada, że jest jednym z trzech Dziadów, i się z tym afiszuje, co bardzo irytuje metalowców. Do tego jest typowym słuchaczem reggae, i przy tym nie kolejnym pozerem, który krzyczy: "Biednarek! Mesajasz!". Oprócz tego jest czarnym rasistą i murzynem, ma nawet murzyna na awatarze. Uważa, że czarni tworzą lepszą muzykę niż biali, ale biali też tworzą dobrą. Bardzo nie lubi, jak ktoś mu wciska Bednarka lub Mesajaha i mówi: "Masz tu prawdziwe rege, a nie jakieś tam murzyny".

Max zakłada, że ma 20 lat, ale prawdopodobnie jest zwykłym gimbusem ze swoimi staromodnymi poglądami, zachowuje się jak 60-letni dziadek, który ledwo co wszedł w kryzys wieku średniego.

Max Henius i przyjacieleEdytuj

Do przyjaciół Maksa należą przede wszystkim:

Pan Kapelusz - razem szerzą teorie, że "Dżaz kojarzy się z murzynami".

Badonkadonk - koleżanka, nazywa ją pieszczotliwie Surykatką.

Black Magic - kiedyś się nielubili, ale potem zgadali i razem niszczą pozerów Metalu.

Mistrz Yoda - zwraca się do niego mistrzu i nic poza tym. Maximus3g - jego ziomek z RiW'u razem spiskują przeciwko wszelkim odstępstwą od normy, prowadzą Inkwizycje. Razem z nim wykurzył lwią część metli z kategorii Muzyka, więc już wiecie komu trzeba dziękować za to, że w tej kategorii jest nuda.

Najsłynniejsze założenia (aka hejty)Edytuj

  • Metalowcy śmierdzą, żreją koty i są satanistami,
  • Metalowcy kultywują śmierć i zło, bo tak jest w ich muzyce,
  • Jazz kojarzy się z murzynami,
  • Pan Kapelusz to taki koleś, ze śmisznym dziadkiem na avku,
  • Czarni tworzą lepszą muzykę niż biali, choć biali wykonawcy też są spoko,
  • Kamil Bednarek nie robi dobrego reggae, bo nie jest murzynem w sercu,
  • Reggae i Metal to przeciwieństwa,

Hip-Hop to muzyka i subkultura, a rap to rodzaj śpiewu,

CiekawostkiEdytuj

  • Ponoć Max, ma na imię Bartek,
  • Czynnie uczestniczy w solówkach szkolnych, co potwierdza teze, że jest gimbusem, nawet opowiadał, że podczas jednej wywrócił się uciekając gdy dyrektor go gonił.
  • Z powodu niepowodzenia w edukowaniu RastaKidów, przeniósł się na ask.fm gdzie idzie mu lepiej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki