FANDOM

Mizuumi- jej dawny nick to 'monia und kasia'. Do zapytaj.com.pl dołączyła w styczniu 2010 roku. Jej imię to Kasia.

  • Pochodzi z województwa śląskiego.
  • Jej ulubionymi zespołami są: Queen, Myslovitz, Nirvana, Rolling Stones, AC/DC. Lubi też oczywiście inne zespoły. Nie jest fanką muzyki gwiazdek Disneya.
  • Z natury jest spokojną, cichą osobą. Pewność siebie nie jest jej mocną stroną, lecz w gronie przyjaciół jest otwarta i zabawna.
  • Nie łatwo wzbudzić u niej zaufanie.
  • Stara się być uczynna i pomocna. Gdy ktoś ją zdenerwuje, obraża umie być złośliwa i strasznie chamska.
  • Ma swoje poglądy na świat i nikt ich nie zmieni.
  • Kocha zwierzęta, zwłaszcza psy i nie pozwala ich krzywdzić.
  • Od czasu do czasu ogląda anime. Uwielbia rysować zwłaszcza mangą.
  • Pisanie opowiadań to jej pasja.
  • Interesuję się polityką.

Jej misja na zapytaj:

Odkryła tą stronę przypadkowo, przez 'Google' . W swoich odpowiedziach stara się pomóc jak może. Nie spamuje, ani nie odpowiada słowami typu: 'nie wiem'. Wymaga tego także od reszty użytkowników. Nie lubi wszelkiego pokemoństwa i trollowania. Lubi zgłaszać pytania, ponieważ lubi porządek. Należy do Gotei 13, a dokładniej do dywizji IX, pełni w niej funkcję 7 oficera. Nie przyjmuje nieznajomych do SP. Jej Sp to same cenne osoby.

Cytat, które wpadł jej do serca:

Człowiek może się uśmiechać, a być łajdakiem. Bezlitosnym, zdradliwym, wszetecznym, zepsutym łajdakiem. - Aldous Huxley.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki