FANDOM

Niepoprawna forma pytająca - opcja zgłaszania pytań. Często stosowana ponieważ rzadko kiedy ktoś działa pod wpływem impulsu zostawi tytuł bez pytajnika, z nadmiarem pytajników, z wykrzyknikami albo zrobi tzw. "mixa".

Typy złamania zasad"Edytuj

"Na Ciekawskiego" - osoba zostawia około siedmiu znaków zapytania i dziwi sie ze mu usunięto pytanie, przecież zadał je poprawnie.

"Na Dyrektora" - osoba zamiast znaku zapytania, stawia około ośmiu wykrzykników, gdy pytanie zostanie usunięte lub nikt nie odpowie, wkurza się i zadaje kopie tyle ze dokłada trzykrotnie więcej wykrzykników.

"Na Matematyka" - osoba zadając pytanie, ma tak obniżone ruchy merytoryczno-fizyczne, że zamiast puścić klawisze Shift + / i shift + 1 jednocześnie, najpierw puszcza shift, dopiero potem klawisz dodatkowe i dzięki temu powstaje oprocz pytania równanie matematyczne.

"Na "P": - osoba w tytule pytania używa na przemian znaków zapytania i wykrzykników.

"Na Pewnego" - osoba często, zapomina dodać znak zapytania lub dodaje kropkę; Np. Jestem Ladny/a.

"Na Stwierdzającego" - tak jak wyżej, tyle że pytanie jest zdaniem, oznajmującym.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki