FANDOM

Przydatne linki

- zakładka znajdująca się na stronie głównej portalu Zapytaj.onet.pl, mieszcząca w sobie odnośniki do pomocnych linków oraz profili administratorów/moderatorów portalu. Ponadto, zawiera podstawowe informacje na temat funkcjonowania portalu w postaci niewielkiego FAQ.
Linki2

Umiejscowienie linku

Zawartość Edytuj

Odwiedź koniecznieEdytuj

Ciekawe strony Edytuj

Ekipa Zapytaj Edytuj

Administratorzy: ·tse ·harvester

Moderatorzy CRM: ·Astar ·Cahir ·CDL ·krukov ·Avenal.

Moderatorzy globalni: ·Leira ·SOIL ·Yomi~ ·Zielonooka89

Moderatorzy poradników: ·Inkwizytor ·Integra Hellsing ·Muerte ·Nevis200903

Moderatorzy SB: ·emberdo ·Kodeina ·Littonia ·Narvana ·Tarotka

Warto przeczytaćEdytuj

·Jak poprawnie zgłaszać nieregulaminowe pytania? ·Jak pogrubić tekst, wstawić zdjęcie albo film do poradnika? ·Jak zostać moderatorem na Zapytaj? ·Jak zgłaszać profile do moderacji na Zapytaj.com.pl? ·Szkolenie z zakresu mądrego zadawania pytań. ·Jak poprawnie sformułować temat poradnika?

Często zadawane pytania Edytuj

Co zrobić, aby na nasze pytanie odpowiadało więcej osób?

·Odpowiedź znajdziesz tutaj

Gdzie/do kogo zaproponować sugestie i ulepszenia strony ?

·Odpowiedź znajdziesz tutaj

Czemu nie można zmieniać treści zadanych pytań?

Pytania można rozwinąć dzięki opcji [Uzupełnij pytanie]. Nie ma możliwości zmiany treści - pamiętaj, że ktoś może odpowiadać na pytanie o oryginalnej treści, a Ty w międzyczasie treść tę zedytujesz. Zawsze jest oczywiście możliwość usunięcia swojego pytania, a następnie zadania go w poprawionej formie.

Dlaczego mój poradnik akceptowany jest póżniej, niż po 7 dniach?

Akceptacja poradnika zależy od głosów użytkowników Zapytaj. Czasami proces akceptacji może trwać kilka dni, a nawet dłużej.

Czy za bezpodstawne oskarżenia i zgłaszanie są jakieś konsekwencje?

Tak. Bezpodstawne zgłaszanie zwykle kończy się blokadą funkcji zgłaszania. W skrajnych przypadkach może skończyć się blokadą konta.

Czy można mieć 2 i więcej kont?

Można mieć więcej niż jedno konto w serwisie, jeżeli nie używa się ich do "ogrywania" mechanizmu punktowego (tzw. nabijania) lub innych czynności łamiących regulamin.

Co to jest ban i na ile można go dostać?

·Odpowiedź znajdziesz tutaj

Czy bez punktów nie mogę zadawać pytania?

Niestety nie ma takiej możliwości. Jeśli masz mniej niż 5 punktów, to musisz najpierw pomóc kilku osobom na Zapytaj, aby zdobyć punkty potrzebne do zadania pytania.

Dlaczego moderator nigdy mi nie dopisuje?

Moderatorzy są bardzo zajętymi ludźmi. Pamiętaj, że zanim zadasz pytanie moderatorom musisz sprawdzić, czy na dane pytanie nie ma odpowiedzi w 'Pomocy' i czy nie ma na nie odpowiedzi w kategorii 'Zapytaj.com.pl'. W przypadku użycia linku 'Kontakt' upewnij się, że podane zostały dane kontaktowe pozwalające na kontakt zwrotny.

Po co są łapki w górę i w dół?

·Odpowiedź znajdziesz tutaj

Co to są "tagi"?

·Odpowiedź znajdziesz tutaj

Co się stanie z moim kontem, jeśli nie będę na nie wchodzić przez długi okres czasu?

Nic się z nim nie stanie :)

Większości linków nie można otworzyć bo są uznawane za spam, dlaczego tak się dzieje?

Jest bardzo dużo osób, które zamiast używać linkowania w odpowiedziach w celu podania źródła lub miejsca, gdzie można znaleźć rozwinięcie problemu wstawiają linki do swoich pytań, klubów czy blogów. Wtedy takie linki oznaczane są przez moderatorów jako SPAM. Jako SPAM oznaczane są również wszystkie skracacze linków.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki