FANDOM

saskłacz - na Zapytaj od 6.10.2008 r. Nie zamierza usuwać konta.

Urodziła się 10 kwietnia 1994 r. w Warszawie, gdzie mieszka do dziś i zapewne spędzi w tym mieście resztę swojego życia. Jej rodzice ochrzcić ją imionami Magdalena Helena, ale doszli do wniosku, że Helena Magdalena brzmi lepiej i tak ją nazwali. Saskłaczowi do drugiej klasy gimnazjum bardzo nie podobało się imię Helena, więc przedstawiała się jako Magda. Teraz powróciła do pierwszego lub używa zdrobienia obydwu (drogą kompromisu) - Lena.

WyglądEdytuj

Szczupła blondynka o dużych, jasnych oczach (nikt nie potrafi dokłądnie powiedzieć, jaki to kolor) w okularach. Do niedawna nosiła je tylko do czytania, ale z racji długiego przesiadywania na Zapytaj wzrok jej się pogorszył i jest zmuszona nosić okulary na stałe. Lubi koszule.

Saskłacz na ZapytajEdytuj

Na Zapytaj siedzi z nudów oraz dlatego, że lubi nabijać punkty pomagać. Lubi być najlepsza i długo dążyła do tego, aby być w Top100. Od października 2008 roku do marca 2009 odwiedzała Zapytaj sporadycznie. W wakacja nastąpił przełom: zaczęła pisać na ShoutBoxie, zdobyła dużo punktów, dostała się do Top100. Od tej pory stała się uzalezniona. Nie przyznaje się do tego.

Nigdy nie zmianiała nicka. I nie ma zamiaru. Ten jest jej firmowym znakiem, podobnie jak avatar. Ten jednak w okresie od 1 do 9 lutego 2010 roku zmieniała. Ostatecznie powróciła do starego.
Hamtaro s 014.gif

Avatar

Plany na przyszłośćEdytuj

Zapatrzona w siebie, chce podbić świat. Planuje być Wielką Fuhrerin IV Rzeszpospolitej i Całego Świata. Nie wie jeszcze dokładnie, jak to się stanie, ale ma już szkic podboju. Podzieli świat na części, którymi będą rządzić jej namiestnicy.

Będzie jeszcze edyrtować ten opis.

http://zapytaj.com.pl/Profile/user_62794.html

Więcej z Fandomu

Losowa wiki