FANDOM

Top100 - zakładka, w której znajduje się ranking stu osób, które mają najwięcej punktów, najlepszych odpowiedzi i ekspertów na Zapytaj.

Wraz z rokiem 2011 nastapiła zmiana zasady działania rankingu Top100.Edytuj

Ranking dzieli się obecnie na:Edytuj

Ranking punktowy/tygodniowyEdytuj

Ranking punktowy , zawiera użytkowników posiadających największą ilość punktów na Zapytaj. Sam ranking punktowy można podzielić na ranking tygodniowy (użytkownicy, którzy w okresie tygodnia zdobyli największą ilość punktów) oraz tradycyjnie - ranking wszystkich posiadanych punktów. Ranking tygodniowy zawiera 20 użytkowników, natomiast punktowy - 100. W maju 2012 roku, aby dostać się do samego rankingu, należy posiadać więcej aniżeli około 60 tysięcy punktów.

Ranking najlepszych odpowiedziEdytuj

Ranking najlepszych odpowiedzi zawiera użytkowników, którzy w ciągu swojej obecności na Zapytaj, dorobili się największej ilości przyznanych najlepszych odpowiedzi. W maju 2012 roku, aby dostać się do samego rankingu, należy posiadać więcej aniżeli około 500 najlepszych odpowiedzi.

Ranking ekspertówEdytuj

Ranking ekspertów zawiera użytkowników, którzy posiadają status eksperta w możliwie największej ilości kategorii, bądź podkategorii na portalu.

Historia 1. miejsca w TOP 100Edytuj

2007 - 2008

2008 - 29 listopada 2008

30 listopada 2008 - 15 kwietnia 2009

16 kwietnia 2009 - 16 stycznia 2010

17 stycznia 2010 - 13 lutego 2010

14 lutego 2010 - 23 lutego 2010

24 lutego 2010 - do 2011

Ranking nie będzie dalej aktualzowany.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki