FANDOM

Vein- Mieszkanka Nysy (kiedyś Otmuchowa), podobno nastolatka, która ,,zachowuje się jakby miała 5 lat. Nienawidzi różowego, durnych panienek dążących za modą, oh ah jestem super itp., pokemonuff, swojego imienia (które i tak zgadła użytkowniczka gosiek na Skype) więc podaje swoje drugie imię. Ciągle łazi po szkole ze swoją przyjaciółką i wkurza wszytkich na około. Szczególnie pamięta dzień w którym okazało się, że użytkowniczka Magic Lady chodzi z nią do szkoły i przeprowadza się do innego domu w Nysie. Uwielbia gadać i przezywać się z innymi, więc ma kilka nagannych zachowań. Raczej lubiana przez użytkowników, nie lubiąca ignorancji (szczególnie ze strony znajomych i moderatorów na zapytaj).

Kocha zwierzęta całym sercem, w przyszłości chce zostać weterynarzem. Nie lubi MJ, Justina Bimbera, gwiazdek disneya i tym podobne. Toleruje tylko System of a down i Eminema z zagranicznych i polski rap (szczególnie Peje). Nie jest rozpuszczoną dziewczynką. Jedyne co do niej pasuje to chłopczyca i obojniak, ponieważ -jak mówią w jej szkole- ,,To jest raczej... eee... nie wiadomo co, ale do dziewczyny to to nie podobne''. Chętnie przeszła by całe życie w glanach i czarnych dresach z napisem ,,Wszystko pie**ole. Leniwa, nieznośna, uparta, wredna, gadatliwa, prawie zawsze z dobrym humorem. W ostatnim czasie knuje coś z użytkowniczką JamniczeQ, czego nikt nie może się dowiedzieć, ani nie dowie. Dołączyła na zapytaj 18.09.2009 roku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki